Kompensacija už atšauktą skrydį: Kaip gauti kompensaciją ir kokie yra taisyklės

Kas yra kompensacija už atšauktą skrydį?

Kompensacija už atšauktą skrydį yra teisė, kurią keleiviai turi gauti, kai oro vežėjas atšaukia jų skrydį be išankstinio įspėjimo ar kitaip pažeidžia jų teises pagal Europos Sąjungos reglamentus dėl oro keleivių teisių.

Kokia informacija turėtų būti pateikta keleiviams, kai skrydis yra atšauktas?

Oro vežėjas privalo informuoti keleivius apie jų teises, įskaitant teisę į kompensaciją, maisto ir gėrimų paslaugas, viešbutį bei transportą tarp oro uosto ir viešbučio, jei reikia.

Kokia yra kompensacijos suma už atšauktą skrydį?

Kompensacijos suma už atšauktą skrydį priklauso nuo skrydžio atstumo ir to, ar skrydis buvo atšauktas laiku ar ne. Ji gali siekti nuo 250 iki 600 eurų.

Kada keleivis netenka teisės į kompensaciją už atšauktą skrydį?

Keleivis netenka teisės į kompensaciją, jei oro vežėjas pranešė apie skrydžio atšaukimą iš anksto (ne vėliau kaip 14 dienų iki planuoto skrydžio) arba jei atšaukimas buvo dėl nepriekaištingų priežasčių, tokių kaip blogas oras arba saugumo rizika.

Kaip gauti kompensaciją už atšauktą skrydį?

Norint gauti kompensaciją už atšauktą skrydį, keleivis turėtų kreiptis tiesiogiai į oro vežėją arba pasinaudoti teisės gynimo organizacijų paslaugomis. Svarbu turėti visą reikiamą dokumentaciją, įskaitant skrydžio bilietus ir atšaukimo pranešimus.

Lietuvos Draudimas AkropolisKomunaliniai Mokesčiai: Kiek Kainuoja Komunaliniai MokesčiaiKiek kainuoja automobilio draudimas?Bruto Darbo Užmokestis ir Jo ReikšmėVienos Dienos Draudimas: Viskas, Ką Turėtumėte ŽinotiTelefonų Draudimas vs Telefonų Draudimas InternetuSocialinė Pašalpa Lietuvoje: Išsiaiškiname, Ką Reikia ŽinotiBTA Draudimas – Jūsų Patikimas Draudimo Partneris LietuvojeKraujo donorystė ir pensijaVarsuvos Draudimas Sunkvežmiams